صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ اندوه اهالی فرهنگ و هنر مشهد در پی شهادت رئیس‌جمهور مردمی پیام تسلیت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در پی شهادت رئیس‌جمهور محبوب ایران برنامه‌های تلویزیون به‌مناسبت شهادت «آیت الله رئیسی» رئیس‌جمهور + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی + زمان پخش فیلمنامه‌نویس مشهدی: آرزویم است که درباره امام رضا (ع) فیلمنامه خوبی بنویسم رضا میرکریمی: خبر تلخی بود پیام تسلیت «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد در پی شهادت رئیس‌جمهور پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما، شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت پیام تسلیت «محمدمهدی دادمان» رئیس حوزهٔ هنری در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی برگزاری سوگواره شعر درپی شهادت رئیس‌جمهور ایران + جزئیات بغض احمد نجفی شکست | امیدوارم راه «شهید رئیسی» گم نشود سریال «عاشورا» در شبکه دو سیما + زمان پخش موسوی‌مهر: شهدای حادثه اخیر، گلچینی از همه خوبی‌ها بودند | حلاوت خدمات شهید رئیسی از کام ملت پاک نمی‌شود + فیلم اشاعه فرهنگ رضوی با گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری | گزارشی از مراسم اختتامیه جشنواره هنر‌های نمایشی رضوی تمام فعالیت‌های فرهنگی و هنری سراسر کشور ۷روز تعطيل است لغو یک‌هفته‌ای تمامی کنسرت‌های موسیقی کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

زائران از هفته‌های آینده به سوریه اعزام می شوند

  • کد خبر: ۹۰۰۱۵
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
زائران از هفته‌های آینده به سوریه اعزام می شوند
درجلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که اعزام محدود زائران ایرانی به سوریه در هفته های آینده آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد.

در این جلسه علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت پیگیری‌های صورت گرفته در تهران را با توجه به صورتجلسه امضا شده با طرف سوری برای اعزام زائران ایرانی به دمشق تشریح کرد و پس از تبادل نظر درباره نحوه اعزام و بسته‌های زیارتی اعلام شد که اعزام مشتاقان زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س) و حرم مطهر حضرت رقیه (س) به صورت محدود در هفته‌های آینده آغاز می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صحبت الله رحمانی معاون امور عتبات عالیات نیز افزود: در این مرحله برای اعزام زائران به دمشق تنها از فرودگاه امام خمینی(ره) برنامه ریزی شده است.

این جلسه با گزارش معاون امور عتبات عالیات و حمید رضا محمدی مدیرکل دفتر برنامه ریزی، پذیرش و اعزام زائران عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در خصوص ترکیب نیرو و وظایف دفتر نمایندگی این سازمان در عراق و ستادهای مستقر در کربلا، نجف و کاظمین ادامه یافت و حجت الاسلام والمسلمین نواب تاکید کرد: به تمامی مواردی که در اسکان، تغذیه، حمل و نقل و... به کاهش هزینه، صرفه جویی و تسهیل سفر زائران به عتبات عالیات منجر خواهد شد باید توجه و حسن انجام مأموریت نیروها نیز مدنظرقرار گیرد.

رئیس سازمان حج و زیارت هم در این زمینه اظهار داشت: اعزام زائران به اعتاب مقدسه در عراق ادامه خواهد یافت و تعداد استان‌هایی که وارد این چرخه شده‌اند، درحال افزایش است.

وی ابراز امیدواری کرد که فعالیت مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در عراق نیز سرعت گیرد و بتواند خدمات مطلوب به زائران ارائه دهد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->